torsdag den 19. november 2009

Dagens småindkøb





Vågnede op imorges og var ret vissen efter kulden på stadion, så sov lææænge og holdt mig i fri dag - skønt! Skulle lige en tur ind og købe lidt jeg manglede til imorgen, når jeg på tøser på besøg og endte med at købe et par småting... Var på jagt efter at par store guld øreringe, uden alt for meget bling - fandt faktisk to par --> et par fra Gina Tricot til 59,95 ,- og et par fra Tiger til 20,- Synes begge par er rigtig fine! Derudover fandt jeg også en lille pels broche i Tiger - tror den kan indgå fint som detalje, måske på et pandebånd!

Jeg endte på vej hjem med at komme et smut forbi min lokale antik / tøjbutik på Vestergade, som er ejet af verdens ældste og sødeste dame! Fandt denne fede korte hvide blazer til 20,- Sikke et fund! Elsker den allerede!

2 kommentarer:

  1. Er vild med blazeren (:

    SvarSlet
  2. Tak for det, er også allerede blevet rigtig glad for den :)

    Du er meget velkommen til at følge bloggen fast, hvis du har lyst til det!

    SvarSlet