lørdag den 7. november 2009

Mere plads...

Jeg bor pt. sammen med min ven Emil i en lille 2'er i Århus C - men d. 1. januar 2010 flytter han ud og så skal jeg have hele lejligheden for mig selv! Ej, hvor jeg glæder mig! Lejligheden er 45 kvm - stue på 15 og soveværelse på 10 kvm. Glæder mig helt vildt! Dobbelt så meget skabs plads og mit helt eget hjem! Kommer dog til at savne Emil - vi har boet sammen i 1 ½ år og det bliver da super tomt uden ham!

Jeg har fri hele januar og er allerede begyndt at planlægge en indflytterfest - der er bare alt for mange mennesker jeg gerne vil have med og jeg er ikke sikker på, at det går og holde en fest på 25 mennesker, lige som jeg gjorde da jeg blev 21 !? Men men, man har vel lov at drømme?

I aften skal jeg til fødselsdag hos min veninde og hendes kæreste, og overvejer at tage videre til en indflytterfest bagefter, som jeg er også er inviteret til... WHAT TO DO - WHAT TO WEAR!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar