lørdag den 21. november 2009

Slingrer ned af Vestergade



Jeg har bestemt mig for at give en tour rundt i Århus og vise nogle af de perler frem, som byen faktisk har... vi står på...

VESTERGADE - et hit! Jeg elsker den, og kan bruge mange timer her! Der er alt fra italiensk til sushi, genbrug, masser af frisører, spændende små special butikker, musik forretninger - you name it! Vestergade er til tider overset, fordi den ikke ligger op af alle de andre gade i latinerkvarter, og netop derfor er den et besøg værd!



Hørlyck ligger på den sidste del af Vestergade, hvor Mulberry, Utzon, H&M og Wolford også ligger. Lækreste sko butik med mærker som Acne, Patrizia Pepe, Marc by Marc Jacobs, Mentor, ballerinas.com osv. Et besøg værd!



La Forchetta er en lækker italiensk restaurant, hvor der er kamp om pladserne! Priserne er rimelige og man skal som sagt være ude i god tid, hvis man skal have bord i weekenderne!



En af de mange hyggelige baggårde ved Vestergade - tag et kig ind forbi, er som om tiden har stået stille derinde - super skønt!


Vestergade 58 - her danses blandt andet salsa om torsdag, med undervisning og salsatek som afslutning, deruodver også mange andre arragementer.



Min absolut favorit biks i dette område - Antik og Ting. En skøn gammel dame, der har den. Hun rejser til Paris og tager på markeder de sjoveste steder, for at find goodies til ingen penge!



Lynfabrikken er et HIT! Jeg elsker deres kreative kaffebar og inspirerende stemning! Derudover lavet de lækker kaffe og har gratis internet! JA TAK!


God tur på Vestergade!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar