torsdag den 12. november 2009

Tørrede figner og gratis blade...



Så skønt, så blev det igen lille fredag og jeg kan allerede mærke det - jeg er mentalt allerede gået på weekenden! Har godt nok lige 200 siders læsning til mandag, men bortset fra det...

Eftermiddagen blev brugt i latinerkvarteret, hvor jeg forbi Pede og Stoffer, altså nogle fine ting de får hjem til foråret. Specielt var en super lækker sag fra acne med det fedeste print - den skal jeg helt sikkert have! Det første af deres forårskollektion kommer allerede i slutningen af december!

Ellers var jeg forbi GAFFA STORE på Klostergade og hamstrede gratis blade samt oversigter over vinterens koncerter! Et tip er at hente CHILI og GAFFA bladene der hver måned - masser af gratis info!

I Netto fandt jeg mine længe savnede tørrede figner - 25 kr. for 400 g. Jeg skal nok blive fattig - de smager simpelthen bare for godt!

I aften står den på tøsetur til Sway, hvor er er "kvindeaften" - bliver skønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar